quarta-feira, 20 de fevereiro de 2013

Golden Rose Holographic nrº111

Olá Fofas!
Hoje venho mostrar um verniz que já usei a algum tempo (mais ou menos 1 mês) .
E para quem segue a Página do Blog no Facebook (link aqui em cima) já deve ter visto.
Trata se de um dos famosos holográficos (pouco mas é) da Golden Rose.


Hello Cuties!
Today I`m gonna show to you a nail polishe that I used a long time ago ( 1 month ago).
Those who follow the Blog page on Facebook (link at the top of) may have seen it already.
This is one of the famous holographic (not much but it is still holo) from the brand Golden Rose.



Foram 2 camadas de secagem normal e a duração... acho que foi de 3 dias (já não me lembro bem).

E como foi na altura que chegaram 2 placas que tinha comprado no Ebay (podem ver aqui) e resolvi testar logo.
Optei por uma andorinha no polegar e ficou bem giro.


It took 2 coats, with a normal drying time and the duration ... I think it was 3 days (I really don`t  remember) .
Days before I had received 2 image plates that I had bought on Ebay (you can see it here) and decided to test them.
I chose a swallow on my thumb and it looked really nice.





Não tenho fotos ao sol... desculpem!
Mas foi na altura que estava doente, daí o fundo das fotos serem as minhas mantas da minha cama... LOL
Mas gostaram? 


I didn`t toke pictures in the sun ... sorry!
But it was at the time I was sick, that`s why the background of the photos are my blankets from the my bed ... LOL
Did you like it?


Kisses,

Z

2 comentários:

  1. Lindo este holo nude! É dos meus favoritos da colecção.

    Beijinhos

    seferys.blogspot.com

    ResponderEliminar